الاسم: عبير علي محمد طاهر السيد ابراهيم
العمر: 39 سنة
مكان الميلاد: القاهرة، مدينة نصر
الحالة الاجتماعية : لم يسبق لي الزواج
المهنة : مديرة بنك
الاخوات : عندي 3 بنات اصغر مني
الاب متوفي والام
........................................................................
أرجو من أي شخص يقرأ عني في يوم من الأيام أن
ينصحني أو يتواصل معي أو يتقدم للزواج من خلال وضع اسمه في الفيسبوك في التعليقات أدناه،
وسأبحث عنه وأرسل له رقمي الشخصي. شكرًا لك...
........................................................................
قصتي التي لا يشعر بها أحد غيري ولا يفهمها أحد
للأسف
من وانا سني 19 سنه كانت ثرواتي اكثر من 3
مليون جنيه مصري
وكانت حياتي كلها خروج ولعب وسفر ولا كنت
اشغل بالي بأمور الحياة
ولا كنت اظن في يوم من الايام اني هكون عانس او لاء اتزوج الي
هذا السن
انا بنت كنت من وانا صغيره جميله جدا
ومحبوبه اوي ومرحه واحب الهزار والخروج والسفر
لم اكذب عليكم انا كان عندي اصحاب كتيره جدا
بنات وصراحه وشباب للامانه
وكنت بسافر معاهم كتير جدا في مصر وبرا مصر
وكنت معجبه باحد الاشخاص من اصحابي
ولكن هذا الشخص كان يحب اختي وهي ايضا تحبه
وكنت انتظر الاحدث واقول لنفسي يمكن ينفصلوا عن بعض قريب
للاسف العلاقه بينهم استمرت اكثر من 3 سنوات
وانا للاسف كنت انتظر
وبسبب اعجابي الشديد بحبيب اختي لم افكر
ابدا باعطاء الفرصه لاي شخص اخر حتي وصل سني الي 25 سنه ولم ارتبط او ادخل في
علاقة نهائي
كنت علي امل ولكن الامل سرق سنين كتيره من
عمري .. قولت لنفسي لازم انهي الموضوع ده واحب واتحب وانسا حبيب اختي الصغيره
وقررت اسافر شرم الشيخ اغير جو واخد قرار في
حياتي وسفرت بالفعل .. اول مركبت الطائره المتجهه الي شرم الشيخ
بالصدفه جلست جنب رجل سنه قرب 40 عام وانا
ساعتها كنت 26 عام
كان يحاول هذا الرجل التحدث معي بطريقه او
باخري
وشعرت انه يحاول الحديث معي قولت لنفسي لما
لاء ؟
وبداء الحديث والتعرف ليا
هقول لكم الحوار بالظبط لانه مهم جدا وخطير
جدا جدا هذا الشخص اسمه محمود
الحوار ..
محمود : هاي
عبير : هاي
محمود : انتي رايحه شرم الشيخ
عبير : يعني ركبه طياره شرم الشيخ هكون
رايحه دبي مثلا
محمود : ضحك بسخريه ههههه مش قصدي يعني ممكن
تكوني نازله شرم وبعدين تخدي طياره تانيه لبلد تانيه
عبير : لاء انا رايحه شرم الشيخ اغير جو
محمود : كويس شرم الشيخ حلوه اوي واكيد
هتكون احلي بيكي
عبير : ميرسي
محمود : انا كمان رايح اغير جو
عبير : تمام
محمود : ليكي حد هناك هيكون معاكي ولا لوحدك
زيي كده
عبير : لا انا زهقانه من كل الناس وحبه اكون
لوحدي
محمود : انا كمان قرفان من كل الناس وقولت
اروح اغير جو واخد كام قرار في شركتي
عبير : انا كمان بحاول اخد كام قرار كده
محمود : في شركتك بردو
عبير : لاء
خالص .. انا بس مضغوطه شويه نفسيا
محمود : اه اسف
عبير : ولاء يهمك .. انت عندك شركة ايه
محمود : انا عندي اكبر شركه في الوطن العربي
لصناعة غرف النوم للفنادق
عبير : ايه ده هو في حاجه اسمها شركة صناعه
غرف النوم
محمود : اه طبعا امال انتي فاكره ايه .؟
عبير :
صراحه اول مره اعرف الكلام ده
محمود : لا طبعا في شركاة كتيره جدا موجوده
عبير : تمام ربنا يوفقك يارب
محمود : انا اسف لو هدخل بس ممكن اعرف حبه
تاخدي قرارات في ايه يمكن اقدر اساعدك
عبير : اسفه بس دي حاجه شخصية
محمود : اسف .... عموما برحتك كان قصدي
اساعدك مش فضول مني
عبير : لا عادي مفيش حاجه بس الموضوع يخصني
انا يعني ومفتكرش ان في اي حد ممكن يساعدني غير نفسي
محمود : اه شكله كده موضوع حب
يتبع الجزء الثاني ( اضغط هنا )
ابحث عن زوجة تساعدني على اتمام الزواج و نتعاون معا . علما باني اشتغل و عايش على المرتب فقط و الحمد لله . تحياتي
إرسال ردحذفربنا يوفقك في أن تلقي الزوج الصالح واتمنى أن أكون ذلك الزوج إرسال لى رقم الهاتف أو الواتساب أنا اسمي وليد عمري ٣٩ سنه من الاسكندريه واعمل في الساحل الشمالي
إرسال ردحذف