أخر الأخبار

الفنانة سمية الخشاب حذرت البنات بعدم الاحتكاك

 



نشرت الفنانة سمية الخشاب عدة نصائح للطلاب من متابعيها على موقع التواصل الاجتماعي «تويتر»، قبل بداية العام الدراسي الجديد.


ونصحت «الخشاب»، الطلاب بعدم الاعتماد على أي شخص غير أنفسهم، قائلة: «من أولها كده، أول أسبوع ملوش لازمة، متعملوش صحاب جداد من الدفعة خليكوا مع بتوع السنة اللي فاتت أضمن، متعتمدوش على حد غير نفسكوا عشان في ناس شغلتهم يلبسوكوا وبس، وأنا بنفسي هبقى متبعاكم»، مضيفة: «معدش في أونلاين فننام بدري عشان الحضور».

جسمي محتاج لعلاقة حب بالحلال انا محرومة حرام بجد

جسمي محتاج لعلاقة حب بالحلال انا محرومة حرام بجد


وتابعت بتوجيههم إلى الابتعاد عن جالسي الديسك الأول قائلة: «مانتحوجش للي بيبقوا قاعدين قدام محتلين الديسك اللي في الأول عشان معظمهم بيبقى نفسية».


وأكملت الفنانة بنصحهم بألا يكونوا اجتماعيين ونصحت البنات بعدم الاحتكاك بأولاد الدفعة، قائلة: «نحاول على قد ما نقدر منبقاش اجتماعيين، إحنا مش رايحين نادي خلصوا المحاضرة أو التوتريال واجروا على البيت».

قال لي تعالي أفرجك على شقتي - مايان السيد - 😭😭😭😭


يذكر أن النجمة سمية الخشاب حاليًا قراءة سيناريو فيلمها الجديد «التاروت»، المقرر أن تبدأ تصويره قريبًا، أمام كاميرات المخرج إبرام نشأت.


وفي سياق آخر، بدأت سمية التحضير لمسلسل جديد يحمل عنوان «أرواح خفية»، تجسد خلاله شخصية مُدرسة في إطار اجتماعي ويشاركها البطولة كل من محمود عبدالمغني، سهير رمزي، منذر رياحنة، هالة فاخر، مادلين طبر، عارفة عبدالرسول، فراس سعيد، تأليف سوسن عامر وتتخلل أحداثه مشاهد من الرعب والتشويق.

انا عارفة انى سنى كبير بس انا نفسى احس زى البنات 😢


تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -