أخر الأخبار

الممثلة منى فاروق : أنا تعبانة عشان سينجل ومفيش فلوس

 




منى فاروق عن أسباب اكتئابها: أني سينجل ومش معايا فلوس

كشفت الفنانة منى فاروق عن أسباب اكتئابها خلال تلك الفترة، مشيرة إلى أن عدم توافر المال وكونها غير مرتبطة من أبرز تلك الأسباب. 

ياسمين الخطيب تعلن طلاقها رسميا " خبرته محدودة في الستات                                               

منى فاروق تعاني من كونها غير مرتبطة

قالت منى فاروق خلال مقطع فيديو عبر خاصية استوري على موقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة «إنستجرام» منى فاروق: "أنا مكتئبة الفترة دي، ودا ليه؟ عشان سينجل طبعًا ومفيش فلوس".


منى فاروق تحصل على الإقامة الذهبية

من جانبه، وجهت الفنانة منى فاروق، رسالة شكر لحكومة وشعب دولة الإمارات بعد منحها الإقامة الذهبية، وذلك من خلال مقطع فيديو عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام

  بالفيديو :ارقص لك : الربع ساعه  بــ85 جنية  جننت الشباب


وقالت "فاروق": "كل الشكر لحكومة الإمارات ولحاكم دبي الشيخ محمد بن راشد آل مكتوم على منحي الإقامة الذهبية من فئة المبدعين والموهوبين".


وتابعت: "خدت الإقامة الذهبية حالا، وأصبح معايا على باسبوري الإقامة الذهبية، فخورة جدا بها، ناس كثير أوي بتتمناها، فخورة إن بعد 4 سنين إقامة في الإمارات أخدتها، فخورة إني ممثلة مصرية حصلت على الإقامة الذهبية، كل الشكر للإمارات وكل مواطن إماراتي ساعد إني أخد الإقامة".


واختتمت رسالتها قائلة: "الإمارات احتضنتني، وكل الشكر لدولتي مصر، فخورة إني مصرية بأمثل مصر في. 

               

أزمة منى فاروق

وكانت أثارت الفنانة منى فاروق جدل بعدما ظهرت فى بث مباشر، خلال الأعوام الماضية عبر حسابها على إنستجرام، مقدمة اعتذار للشعب المصري بسبب أزمتها الأخيرة. 


 وقالت منى فاروق في الفيديو،" طول الوقت بتعامل انى منبوذه في المجتمع وحضرت إلى دبى عشان اشتغل أى حاجه مش شرط التمثيل أي شغل مش لاقيه فرصة بقالى شهر قعدة في البيت ولا حد عاوز يتعامل معايا و حصلى مشكلة زى أي حد فاهمة أنا غلطت وبعتذر


وتابعت، " مهما حاولت أعمل قوية أنا مش قوية كفاية إنى أعمل مش واخدة بالى طول الوقت، وأنا تعبت وعمالة أتعامل إن الموضوع عادى وهومش عادي، ومخنوقة أوي من شهر 2 لشهر 6 أنا برة الدنيا وعايشة ميتة، وكنت كل لما أنزل ويوم ما قالوا لي إني أخدت إخلاء سبيل أنا وقعت من طولي مش مصدقة بجد والنبي يا رب يكون الناس مبيضحكوش عليا وأخويا وأمي يشهدوا على ده".


واستطردت فى كلامها:" كل الناس بتضايقني وأنا بخاف أمشي في الشارع حد يضايقني ومحدش عايش الحياة اللي أنا عشتها، والحل إني أموت 

وقالت منى فاروق في الفيديو: "أنا آسفة للشعب المصري وأنا تعبانة من جوة قوي ومحدش عايز يديني فرصة ولا مخرج ولا ممثل ولا مطرب عاوزين يدوني فرصة في التمثيل".


تعليقات
تعليق واحد
إرسال تعليق
  • غير معرف 14 يوليو 2022 في 3:27 م

    آلُـۜسـۨۚ(✋)ــِۖلُأمٌ ؏ـليۜـ(💜)ـكـۜم وݛحـٍّْـٍّْ⁽😘₎ـٍّْمهہ الًـًٍۖـٍـٍۖ(☝)ٍۖـًٍٍٍّـًٍلۖهًٍۖۂ وبـۗـۗـۗـۗـۗـۗركۧۧــۧۧۧۧۧـۗـۗ(ۗ😇)ـۗـۗاتهۂ معلش استحملي شويه وانا والله بحبك انا أمير من مصر 🇪🇬 ربنا معاكي ويوفقك

    إرسال ردحذف



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -